ייבוש תת רצפתי אור יהודה

גילתם שיש לכם בעיית רטיבות בבית או במבנה של הבניין בו אתם מתגוררים. דבר ראשון שעליכם לא לעשות הוא לא להתעלם מן הבעיה. יכול להיות שבעיית הרטיבות במבנה בו אתם מתגוררים נובעת בשל מים כלואים מתחת לרצפה. הפתרון של ייבוש תת רצפתי הינו  בעזרת ייבוש חול רטוב. תושבי אור יהודה, זה בשבילכם. אם אתם סובלים מבעית מים כלואים, ייבוש תת רצפתי אור יהודה של חברת פלמבר-טק יעניק לכם את הפתרון המושלם בעזרת מכשור טכנולוגי מתקדם ובמחירים ללא תחרות.

ייבוש תת ריצפתי- כל מה שצריך לדעת.

זה לא סוד שהרבה מאד מן המבנים ומבני בנייני המגורים בארץ בעיקר, סובלים מבעיית רטיבות שמשפיעה לרעה על תוחלת חייו של המבנה. הידיעה המפתיעה היא שדווקא מבנים חדשים עלולים לסבול מביות רטיבות רבות, בשל שלל סיבות כגון אטימה לא הרמטית בין האריחים ועוד. אם אתם מתגוררים באור יהודה, ייבוש תת רצפתי אור יהודה, של חברה אמינה ומומחית לאיתור בעיות ונזקים של נזילות בתוך מבנים היא הפתרון לו אתם זקוקים. איך זה עובד ייבוש תת רצפתי, ואיך מים כלואים מתחת לרצפה מגיעים למצב שכזה? והפתרון, הינה בכמה נקודות  חשובות שכדאי לכם לדעת:

  • עצם התעלמות מהבעיה של רטיבות עלולה לדרדר את מצב המבנה ואף להזיק לתשתיות של המבנה כמו תשתיות חשמל, חיפוי קירות, ריהוט הנמצא בתוך הבית, לבטון וקירות. כשלמעשה מצב בו מים כלואים מתחת לריצוף הינו משום שלמים יש נטייה לעלות כלפי מעלה ולהתאדות דרך קירות המבנה, מה שגורם להתנפחות הסיד הנראית על גבי הקירות
  • ישנן שיטות שונות בכדי לייבש מים כלואים, כאשר אחד מן הפתרונות לכך הינו ייבוש חול רטוב. למה הכוונה? ייבוש חול או מצע הסומסום המצוי מתחת לאריחים מתחילה בלקיחת דגימה בכדי להבין את רמת הלחות הקיימת מתחת לאריחים הנמדדת במעבדה, כשלאחר מכן ניתן לתקן את מקור הנזילה
  • את פעולת הייבוש בעזרת ייבוש חול רטוב צריך לבצע במהירות משום שבעיית מים כלואים מתחת לרצפה, עלולה להגדיל לכם את הנזקים בתוך הבית, וההוצאות הכספיות יהיו בהתאם

כיצד מתבצע ייבוש תת רצפתי באור יהודה –

רטיבות בבית היא משהו שחייבים לטפל בו באופן מידי אפילו עוד לפני הסיבה לרטיבות. הסיבה לכך היא, שכאשר מים נצברים לאורך זמן הם יכולים להוות מפגע בריאותי לבני הבית ולגרום למחלות רבות בנוסף, כאשר המים מחלחלים זמן רב הם יכולים לפגוע ביסודות המבנה, ולגרום לפגיעות אסתטיות קשות ובהמון מקרים של הזנחה כבר אאפשר להציל את המבנה.

את תהליך הייבוש ניתן לבצע כיום באמצעות מכונה מתקדמת, אשר מסוגלת לייבש את המצע שתחת הרצפות ללא צורך להוציא אותן החוצה. כל מה שצריך לעשות הוא לתת לצוות מקצועי ואמין אשר מתעסק בתחום שנים רבות לקדוח חורים במקומות אסטרטגיים ודרכם להחדיר צינורות המחוברים למכונת השאיבה.

תהליך של ייבוש תת רצפתי באור יהודה יכול לקחת גם כמה שבועות, אם כי במהלכם ניתן להמשיך לחיות בבית כמעט כרגיל ללא צורך במעבר דירה או בהוצאת ריהוט מהבית כלל, התנהלות חייכם ממשיכה לחלוטין כרגיל במידה ורעש המכונה מפריע בלילה לשינה יש את האפשרות לכבות את המכונה ולהדליקה בבוקר למחרת.

למה חשוב לבצע ייבוש תת רצפתי למים כלואים?

לפניכם הנזקים שעלולים להיווצר במידה ולא נטפל בבעיית הרטיבות במהירות מיד עם גילוי הרטיבות:

נזק בריאותי רב מבנים עם בעיות רטיבות מהווים מקור גידול לעובש. עובש הוא סוג של פטריה המתפשטת באמצעות נבגים. נבגים אלה קיימים באוויר ומתפתחים בקלות תחת תנאים של לחות. הסכנה המשמעותית של עובש היא שהוא פוגם באיכות האוויר שאנו נושמים ותתבטא ריח רע, אלרגיות, דלקות בעיניים, אסתמה ועוד.

נזק רב למבנההמים ידועים כמקור ממסיס, אם לא תפעלו במידית לטפל בבעיה, המים יעשו נזק לטיח לצבע ולבטון, כידוע בתוך יש ברזלים המים אשר יגיעו לברזלים הנמצאים בתוך הבטון אלה יגרמו להם להחליד וכך יגרם נזק בלתי הפיך.

 נזק למערכות החשמל אחת מהבעיות החשובות ביותר שמאוד חשוב לטפל במידית הם המים אשר בזמן הנזילה מחלחלים למערכות ויכולים ליצור נזק רב לחשמל בבית, מים מוליכים חשמל. במידה ויש תקלה בחשמל או כבל פגוע המים שיגיעו אליו יחשמלו ויגרמו לסכנת חיים זה הוא נזק בלתי הפיך ואסור להזניח את הבעיה.

נזק לערך הדירה מבנה שנפגע מבעיות רטיבות שלא טופלו בזמן גורמים לנזק רב למבנה כולו. זאת אומרת שערך המבנה אוטומטית יורד במחיר עקב זה לכן טיפול בבעיה שומר גם על ערך הנכס במקרה של מכירה.

נזק לשכנים חוץ מהבעיה שהרטיבות יוצרת אצלכם בבית ולנזק הרב שהרטיבות מייצרת מעבר לזה שהמבנה של הבית נפגע אם הבעיה לא תטופל בזמן הנזק יכול להחמיר ולהתחיל לעבור לשכנים ולפגוע בדירתם גם.

סיכום דבר

תושבי אור יהודה, אם אתם סובלים מבעיית רטיבות ובעיית מים כלואים, ייבוש תת רצפתי אור יהודה הוא הפתרון שאתם חייבים להכיר עם פלמבר טק אשר מבצעת ייבוש תת רצפתי בצורה מקצועית ויסודית עד שהמים הכלואים נעלמים כלא היו החברה מבטיחה שהבעיה תתוקן, ולא תיגרר להגדלת נזקים בתוך מבנה הבית שעלולה להרוס לכם את הנכס וגם להזיק לבריאות עם הופעת כתמי עובש. אין צורך יותר לסבול מנזילות, מים כלואים מתחת לריצוף, לעשות שיפוץ כללי בבית, או לעבור דירה במהלך השיפוץ עצמו כיום הכל מתבצע בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם כך שצרו קשר כבר עכשיו עם חברת פלמבר- טק שיעניקו לכם פתרון מקצועי איכותי מהיר ויפתרו את הבעיה שלכם בבית במהירות ביעילות ובמחירים אשר נוחים לכל כיס.

לוגו פלמבר טק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן