עליה קפילרית של מים

כל מה שאתם צריכים לדעת על עליה קפילרית של מים

לא מעט תקלות מים יכולות לקרות. אחת מהבעיות הנפוצות ביותר הינה עליה קפילרית של מים. זוהי בעיה שבה המים מחלחלים כלפי מעלה בקיר. כלומר, המים מטפסים לאורך כל הקיר בעזרת תאים או נימים חלולים בקיר מסוג בטון. בשביל לדעת מידע על הבעיה וכיצד להתמודד איתה, אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה.

מהם הגורמים המשפיעים על עליית מים נימית?

לבעיה של עליית המים לאורך כל הקיר יש מספר גורמים שהם משפיעים על כך. גורמים אלו עלולים לספוג נזק בעקבות בעיה זו. ריכזנו עבורכם את כל הגורמים המשפיעים על עליית מים לאורך כל הקיר. להלן רשימת הגורמים:

  • קוטר הצינור הנימים – קוטר הצינור עלול להשפיע רבות על הבעיה. במידה והצינור לא מתאים בגודלו (הוא יכול להיות גדול או קטן יותר) זה יכול להשפיע על זרימת המים וליצור בעיה של עליה קפילרית של מים. 
  • ישנה חשיבות גדולה לקוטר הצינור, לחומר ממנו הצינור עשוי ולהרכב הנוזלי שיעבור בו.
  • זווית המגע בין הנוזל לצינור – ישנה חשיבות גם לזווית המגע בין הנוזל לצינור. זה עלול להשפיע על צורת הזרימה שלו בתוך הצינור, וכך להשפיע על בעיות או תפקוד תקין של הצינור. 

איך מתמודדים עם הבעיה של עליה קפילרית של מים?

לכל בעיה יש דרך לפתור אותה, וזה בדיוק מה שתלמדו בחלק זה של המאמר. 

במידה והתקלה כבר קיימת יש צורך לאתר את מקור הרטיבות ולטפל בהתאם באזור עם הבעיה. לאחר איתורו של מיקום הבעיה, יש צורך לייבש את המים הכלואים מתחת לריצוף במספר דרכים.

להלן הדרכים שדרכן אפשר לייבש את הרטיבות:

  1. דרך ראשונה: אפשר לפרק את האריחים ולהחליף את המצע מתחת (מצע הינו החול שמתחת לריצוף.
  2. דרך שנייה: שימוש במכשירי ייבוש שונים על מנת לייבש את הרטיבות. לא משנה איזה סוג מכשיר משתמשים.
  3. דרך שלישית: ניתן להמתין תקופה מסויימת עד לייבוש המלא של הרטיבות באזור. בדרך כלל מדובר בהמתנה של תקופה ארוכה.

לא קל לאתר את מיקום הרטיבות משום שהמים מטפסים לאט בצינורות דקים. לכן, ההמלצה שלנו היא להביא איש מקצוע שיאתר ויעשה בשבילכם את העבודה.

למה כדאי לשכור את שירותיה של חברת פלמברטק ?

חברת פלמבר-טק הינה חברה המתמחה במתן שירותים באיתור נזילות, ייבוש תת ריצפתי ושיקום. אנו משתמשים בציוד טכנולוגיה מהמתקדם שיש.

מאילו שירותים תוכלו ליהנות מחברת פלמברטק?

  • אנו מציעים שירותי ייבוש מים מתחת לריצוף.
  • תוכלו להנות משירות של ייבוש מים מתחת לרצפה.
  • אנו גם שואבים מים מתחת לריצוף.
  • אנו מציעים גם שירותי ייבוש מצע סומסון וחול רטוב.

מהם היתרונות בעבודה עם חברת פלמבר-טק?

  • ציוד הטכנולוגי החדיש והמתקדם ביותר.
  • ניסיון מקצועי רב שנים.
  • יחס אישי ובשירות מקצועי ואדיב.
  • מחירים אטרקטיביות ביחס למתחרים.

לסיכום, אם אתם סובלים מבעיה של נזילת מים בקיר שלכם בבית או במשרד, חברת פלבמטק הינה המקום האולטימטיבי עבורכם. השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן