מידע על מים כלואים מתחת לריצוף

כל מה שרציתם לדעת על מים כלואים מתחת לריצוף

מים כלואים מתחת לריצוף עלולים להוות בעיה גדולה עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המים עלולים לגרום נזק חמור לריצוף, לקירות ואפילו לתקרות.

במאמר הבא נדון בגורמים הפוטנציאליים למים שנלכדו מתחת לריצוף, ניתן פתרונות וטיפים כיצד ניתן להימנע מהם וכיצד ניתן לטפל בהם אם לא נמנעים וכבר הגעתם לשלב ההתמודדות.

הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר אתם מבחינים במים כלואים מתחת לרצפה שלכם הוא להבין מאיפה הם מגיעים. אם אתם יודעים מאיפה המים מגיעים אז כדאי שתדעו מה צריך לעשות הלאה על מנת לתקן את הבעיה.

מים כלואים מתחת לריצוף

מה חשוב לדעת?

אם יש נזילות כלשהן בבית או בבניין, יש לתקן אותן בהקדם האפשרי לפני שהן יובילו לבעיות חמורות יותר כמו עובש או נזק מבני.

מים יכולים להילכד מתחת לריצוף בדרכים רבות ושונות, אך ישנן מספר סיבות נפוצות:

  • זה יכול לקרות כאשר צינור התפוצץ והציף את כל האזור – אופציה זו נפוצה הרבה יותר והיא בהחלט יכולה לגרום להילכדות של מים מתחת לריצוף. 
  • אם מישהו בטעות שופך מים על הרצפה – פחות נפוץ כי מים תמיד נשפכים על הרצפה אבל זה אכן יכול לקרות במידה והריצוף אינו אטום. 
  • גם אם יש לכם משאבת בור, יתכן שמים יכולים להיכנס מתחת לריצוף שלכם בכל סיטואציה כזו או אחרת.

הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שמותקנת בביתכם משאבת בור. זה יבטיח שהמים לא יצטברו ויסתתרו מתחת לריצוף שלכם. אם כן מותקן אצלכם אחד כזה, אז אתם צריכים לבדוק אם הוא פועל כשורה ומתנקז כמו שצריך – זה חשוב גם אם אין נזק גלוי על פני הרצפות שלכם כדי למנוע בעיה כזו בעתיד.

ייבוש תת רצפתי הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להתמודד עם מים מתחת לריצוף. תהליך זה כולל שימוש בציוד מיוחד כגון מסיר לחות, מעבירי אוויר ומאווררים כדי להפחית את רמות הלחות ולמנוע נזק נוסף להתרחש. על ידי שימוש בכלים אלה, אתם יכולים לייבש במהירות את כל האזורים הרטובים שהושפעו מחדירת מים.

איך לזהות אם יש מים כלואים מתחת לריצוף ומה לעשות במקרה כזה? בהמשך נספק גם כמה טיפים כיצד למנוע מים לכודים מתחת לריצוף.

מים שנלכדו מתחת לריצוף היא בעיה נפוצה. דבר זה יכול להיות בגלל נזילה בצנרת, או שזה יכול להיות בגלל האדמה.

הצעד הראשון הוא למצוא את מקור המים. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת אזורים רטובים על הריצוף וחיפוש אחר סימני נזק או בלאי בכל צינור. אם אתם עדיין לא יודעים מאיפה זה מגיע, אז כדאי להזמין אינסטלטור בהקדם האפשרי.

מים כלואים מתחת לריצוף היא בעיה נפוצה אשר עלולה להוביל לנזק מבני אם לא מטפלים בו בזמן. זה יכול לגרום לעובש, טחב ובעיות מבניות אחרות. הצעד הראשון יהיה לזהות איזה סוג של ריצוף יש אצלכם כדי שתדעו איזה סוג של מערכת איסוף מים מתאימה לכם ביותר. אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם צוות מומחים אשר יודעים לבצע את העבודה הזו כמו שצריך מההתחלה ועד הסוף. כשאתם בוחרים איש מקצוע בחרו מישהו שיש לו עין טובה והוא פיקח מספיק כדי להבין מהי הבעיה, מה המקור שלה ומאיפה היא נובעת. זה לא מספיק לעשות את העבודה, כדי לעשות עבודה טובה צריך לקחת בחשבון את כל הפרמטרים האלה. 

חברת פלמבר-טק יודעת לעשות את זה בצורה הכי טובה, אנו עוסקים בכל הנושא של נזילות רטיבות תת רצפתית כבר למעלה מ10 שנים. אנו מחזיקים צוות מומחים שיתנו לכם את העבודה המקצועית והאמינה ביותר.נזילת מים

לסיכום מידע על מים הכלואים מתחת לריצוף

חשוב לציין כי מים שנלכדו מתחת לריצוף עלולים להוות בעיה רצינית צריך לבצע ייבוש תת רצפתי. דבר זה יכול להוביל לצמיחת עובש וריקבון, כמו גם נזק מבני לבית. להלן כמה צעדים שתוכל לנקוט אם אתם חושדים שיש מים כלואים מתחת לריצוף שלכם.

1) תעשו בדיקה וחקירה – חפשו סימנים של מים עומדים במרתף או בחלל הזחילה שלכם (למשל, נקודות רטובות על הקרקע, בידוד רטוב).

2) בדיקה – בדקו אם יש נזילות מצינורות או מכשירי חשמל באזורים אלה בבית או בעסק שלכם.

3) אם אינכם מצליחים למצוא נזילות כלשהן, פנו לאינסטלטור מקצועי שיבצע בדיקה של מערכת האינסטלציה שלכם לאיתור בעיות ונזילות פוטנציאליות.

למידע נוסף פנו לפלמברטק.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן