מידע מעמיק על יבוש תת רצפתי

מים אשר נכלאים במקום שאינו מיועד לכך גורמים לנזקים גדולים. כל נזילה של מים מתוך הצנרת עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך. ייבוש תת רצפתי נדרש כאשר מים נוזלים מתוך צנרת שמותקנת מתחת לריצוף או במקרים של חדירת מי גשם אל תוך מבנה. המים שמצטברים מתחת לאריחי הריצוף אינם מתאדים או מתייבשים מעצמם. המים נספגים בחומר המילוי מתחת לריצוף והופכים למים כלואים. כבעלי הנכס תמיד תבדקו זאת ודעו כי אסור להתעלם ממים כלואים. לאחר שטיפלתם במקור של הנזילה, יש לפעול במרץ לייבוש מלא של המים. 

במאמר זה נדון מהו ייבוש תת רצפתי, נבין כיצד מתבצע תהליך ייבוש תת רצפתי, כיצד ניתן לבדוק שאין יותר רטיבות עבד ונבין סוף סוף למה זה כל כך חשוב לייבש מים כלואים.

מהו ייבוש תת רצפתי?

ייבוש תת רצפתי הוא תהליך המשמש להסרת מים כלואים מרצפות, קירות ומשטחים אחרים. זהו חלק קריטי בכל פרויקט בנייה ויכול לסייע במניעת נזקים ארוכי טווח הנגרמים על ידי רטיבות. ייבוש תת רצפתי הוא שלב חשוב בשיקום נכס לאחר שיטפון או נזקי מים. זהו תהליך של הוצאת מים ולחות מהחלל התת רצפתי, אשר יכול להוות קושי בשיטות ייבוש קונבנציונליות. 

כיצד מתבצע ייבוש תת רצפתי?

מלאכת הייבוש מתחילה בבדיקה של כמות המים, המיקום שלהם והיקף הנזק. צוות מקצועי צפוי להגיע אליכם עם ציוד מתאים לביצוע הבדיקה. ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף ידרוש אבחון הכולל מספר קידוחים הכרחיים להכנת תכנית עבודה. התוצאות הטובות ביותר יושגו רק כאשר הצוות יידע כמה מים כלואים מתחת לריצוף והיכן. שימו לב, ייתכן והבדיקה תגלה אצלכם אחוזי לחות נמוכים שאינם דורשים כלל עבודת ייבוש. 

בהתאם לתוצאות הבדיקה הצוות יידע היכן קיימים אזורים רטובים יותר ויבצע ייבוש בהתאם לקידוחים. חברת פלמבר-טק ידועה בקידוחים המתבצעים באזורים מוסתרים. צוות מקצועי יעשה כל מאמץ למניעת פגיעה אסתטית באריחי הריצוף. אל החורים יוכנסו כעת צינורות דקים למטרת יניקה של המים הכלואים. ייבוש רצפה אחרי הצפה דורש עבודה עם מכשיר רב עצמה שמסוגל לשאוב מים כלואים. 

תהליך זה מסייע למנוע נזק מבני נוסף וצמיחת עובש שעלולים להתרחש אם האזור אינו מיובש כראוי, מה שיעזור לך לשמור על סביבה פנימית בריאה. כמו שאתם ודאי יודעים, עובש אינו התוצאה שאתם רוצים באף אזור בנכס שלכם, גם מבחינה אסתטית וגם מבחינה בריאותית. 

איך נדע שאין יותר רטיבות?

כדי להבטיח ייבוש מלא יש לבצע בדיקה נוספת של אחוזי הלחות. בהתאם לתוצאה של הבדיקה נדע האם נדרש ייבוש תת רצפתי נוסף. חברת פלמבר-טק מחויבת להשגת תוצאה נמוכה מהתקן. הצוות המקצועי סוגר את ההליך רק כאשר המצע מתחת לאריחי הריצוף יבש לחלוטין. לאחר התהליך אנו יכולים להבטיח שהבתים שלכם יהיו נקיים מכל הבעיות הקשורות לרטיבות.

 

מדוע חשוב לייבש מים כלואים?

למה בכלל צריך לייבש מים כלואים? רגע לפני שאתם שוב דוחים למחר את הטיפול בבעיה ומבטיחים להזמין צוות ייבוש תת רצפתי בשבוע הבא ולבסוף דוחים את הפעולה, חשוב שתדעו שמים כלואים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך למבנה. נוכחות של מים מתחת לאריחי הריצוף עלולה לגרום להתפתחות של עובש, רטיבות בקירות, רטיבות בתקרה של השכן. מיד כאשר מתעורר חשד לנזקי רטיבות נפעל במהרה לטיפול מקצועי ויסודי בבעיה. אל תדחו את הפעולה הזו כי כרגע אתם מצליחים לחיות איתה, טפלו בבעיה בהקדם ובכך תמנעו מעצמכם בעיות גדולות יותר בעתיד. 

תהליך הייבוש התת רצפתי הוא חלק חשוב גם בכל פרויקט בנייה. חשוב לוודא שהאזור מיובש כראוי לפני שניתן לבצע עבודה נוספת. ככזה, חשוב לבדוק את תהליך ייבוש תת רצפתי ולראות שהוא בוצע כהלכה ולהבטיח שאין בעיות בבסיסו.

חשוב לבחור מומחים שיודעים לטפל בבעיות מסוג זה ולא לנסות להתחכם בנושא הזה – עבודה לא טובה יכולה להזיק למבנה שלכם הרבה יותר והמחירים שתצטרכו לשלם בעתיד יהיו גדולים יותר, המלצה שלנו – אל תגיעו לכך מראש! צוות פלמבר-טק יודע לתת לכם את המענה והשירות הטוב ביותר, הצוות שלנו בעל ניסיון רב שנים ויודע לטפל בכל בעיה ומכל סוג בתחום זה. אז אם אתם אפילו "רק חושדים" שאתם צריכים את השירות הזה, אל תהססו להתקשר ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם לתיאום בדיקה.

צוות פלמבר טק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן