ייבוש רצפות - מונעים הצטברות נזקים ברצפה 

גילתם יום אחד כי ישנה שלולית מים באמצע החדר. מאין זה הגיע? ומה עושים עם זה עכשיו? ייבוש רצפות- מונעים הצטברות נזקים ברצפה. ישנם מספר פעולות שעליכם לעשות בכדי למנוע מים כלואים מתחת לרצפה מעשיית נזקים. הפתרון בשביל ייבוש רצפות- מונעים הצטברות נזקים ברצפה היא בעזרת ייבוש תת רצפתי. אחת הדרכים לייבוש תת רצפתי היא באמצעות חול רטוב. ישנה שיטה נוספת לייבוש ומניעת מים כלואים מתחת לרצפה מלגרום נזק והיא באמצעות ייבוש מצע סומסום. מדוע חושב למנוע הצטברות נזקים ואלו נזקים עלולים להיות כאשר יש מים כלואים מתחת לרצפה, המשיכו לקרוא מאמר זה.

ייבוש רצפות- כל מה שחשוב לדעת

הצינורות המובילים מים ממקום למקום בתוך קירות הבית, נמצאים שם כל הזמן נסתרים מעינינו, ומובילים מים בכל רגע נתון. אך מה עושים כאשר מתגלה שלולית מים באמצע הבית? ומאין היא הגיע? אחת הסיבות להופעת שלולית על פני הרצפה או הימצאות מים כלואים מתחת לרצפה היא משום פיצוץ שאירע באחד מצינורות המובילים מים. חשיבות ייבוש רצפות- מונעים הצטברות נזקים ברצפה, ועל כן יש חשיבות רבה לפעול במקרים אלו במהירות האפשרית. ומה עוד ניתן ללמוד ממקרה שכזה, הינה לפניכם:

  • ישנן מספר דרכים בכדי לזהות את מקור התקלה, אך לא ב-100% מלאים. סימנים כגון קיר רטוב או תקרה רטובה יכולה לסמן לכם על נזילה שכנראה קיימת בחדר בו נמצא הקיר הרטוב או שהמקור מגיע מהדירה שמעליכם. 
  • עוד דרכים לגלות רטיבות היא הופעת כתמי עובש המופיעים על קירות הבית. הבעיה עם העובש מלבד לזה שהיא מעידה כי קיימת בעיית רטיבות בחלל חדר המדובר, היא גם העובדה שבעיית העובש הינה מסוכנת ביותר לבריאות האדם. העובש עלול לגרום לכאבי ראש, תסמיני אלרגיה, בחילות ועוד
  • הפתרון הוא ייבוש תת רצפתי המתבצע על ידי חברה מיומנת המתמחה בתחום זה של איתור וייבוש מים בטכנולוגיה מתקדמת כפי שתוכלו למצוא אצל חברת פלמבר-טק. כאשר אתם מגלים בעיית רטיבות שכזו אתם חייבים לפעול בהקדם האפשרי בכדי למנוע נזקים נוספים. אם תזניחו את העניין, אתם רק תחמירו אותו, זה בהחלט לא הולך להעלם מעצמו

איך מונעים הצטברות נזקים ברצפה

הנזקים הנגרמים מהרטיבות יכולים לעלות לכם בעשרות ומאות שקלים הרטיבות שגורמת לקילופים ועובש בקירות, בנוסף גם קורוזיה המתפתחת במידה והרטיבות אינה מטופלת, נזקים למוצרי חשמל, קפיצות בחשמל נזקים לכל מערכות הפנימיות ועוד.

הרטיבות גורמת לא רק בעיות למבנה אלה גם נזקים חמורים לבריאות האדם, העובש מזיק מאוד למערכות הנשימה וגורמים לאלרגיות שונות ואפילו לסכנה ממשית. ניתן לגלות רטיבות על ידי גילוי מוקדם של בועות מים בקירות או שלוליות על הרצפה, המגיעים מסדקים בקיר.

ברגע הגילוי חשוב להזמין איש מקצוע לאיתור מידי של הנזילה

בהמון מקרים כאשר בעל הבית מגלה את הרטיבות אמור להתבצע ייבוש מלא באזור הרטיבות. בנוסף מתבצע טיפול בחומרים מסירי כתמי עובש, אבל הסרת עובש על ידי חומרים אינו פותר את הבעיה מכיוון שהלחות אשר ספוגה בקרקע תמיד תגיע לקירות שוב.

במקרה כזה הרטיבות תחזור שוב ושוב ללא הפסקה עד שהרטיבות תעבור ייבוש מלא על ידי אנשי מקצוע.

אז כמו שהבנו איפה שקיימת רטיבות קיימים נזקי מים וחמורים מאוד במידה וזה לא מטופל בצורה מקצועית. בשביל לעשות את הפעולות באופן מקצועי יש לכך מספר שלבים שאתם צריכים לדעת עליהם: קודם כל זיהוי מקור הרטיבות והאזור, קיים מכשיר מיוחד עבור זה אשר מאתר את הנזילה במהירות, כמובן שאם מדובר על נזילה מצינור יש קודם כל לתקן אותו ורק לאחר מכן לפנות לטיפול בשאר מקרה הרטיבות, אם עקב הרטיבות ניזקו גם רהיטים או קירות לכן יש לטפל בכך גם.

מה שאומר שאם קיימת רטיבות תת רצפתית כאן נכנסים לפעולה המכונות המתקדמות של פלמבר – טק העבודה תתבצע על ידי איתור הרטיבות, בדיקת רמת הלחות, הצבת המכונה שתתחיל בייבוש מלא של האזור הניזוק.

כאשר מדובר ברטיבות אסור לחכות, הזמן הוא הדבר הכי חשוב במקרה הזה כאשר אתם מגלים את הסימנים הראשונים לרטיבות אין לחכות ולהזמין במידית בעל מקצוע. במידה והרטיבות נראית לעין בצורה ברורה רוב הסיכויים שהמצב מתחת לריצוף הרבה יותר גרוע ממה שחשבתם, עיקוב הטיפול במצב זה יגרע עלויות מאוד גבוהות.

 

סיכום דבר

בעיית רטיבות המתגלה בבייתכם או בבניין המגורים שלכם היא בעיה רצינית שחייבת פתרון מהיר ויעיל. אם גיליתם רטיבות בביתכם כתוצאה של מים כלואים מתחת לרצפה או בעיית רטיבות על גבי הקירות וכן עובש, אתם צרכים ייבוש רצפות- מונעים הצטברות נזקים עם חברה אמינה ומומחית בתחום, חברת פלמבר- טק המביאה עבורכם פתרונות חדשניים, תשמח לסייע גם לכם. אל תבזבזו זמן מיותר. כנסו לאתר החברה כבר עכשיו וצרו קשר עם אנשי הצוות המקצועי .

לוגו פלמבר טק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן