ייבוש סומסום מתחת לריצוף

אם אתם מכירים את התחושה הלא נעימה שחוזרת בכל פעם שאתם סובלים מנזילה חדשה בבית, ואתם סובלים מנזילות ברצפה תוכלו להיעזר בשירות של ייבוש סומסום מתחת לריצוף. על שירות זה תוכלו לקרוא בהרחבה במאמר זה.

מתי אנשים זקוקים לשירות ייבוש סומסום מתחת לריצוף?

מצע סומסום הוא מצע העשוי מאבני חצץ קטנות. מצע זה מהווה חלק מתשתיות של ריצוף בבתים פרטיים, משרדים ועוד. מצע סומסום והחומרים של האיטום מובנים בצורה שאמורה למנוע חלחול של מים אל הריצוף. לעיתים יש מקרים בהם כן מצטברת רטיבות ויוצרת צורך בייבוש הרטיבות.

האדם הממוצע לא יודע ולא צריך לדעת כיצד לטפל בבעיה זו לבד. בשביל זה קיימים אנשי מקצוע שיטפלו בבעיה, ולכן מומלץ לפנות אליהם.

כיצד מתבצע תהליך ייבוש סומסום מתחת לריצוף?

תהליך פעולת ייבוש מצע של סומסום מורכב מ 4 שלבים עיקריים. בשביל שתהיו מודעים לכל השלבים ותדעו את כל הפרטים הרלוונטיים, ריכזנו עבורכם רשימה מפורטת עם כל השלבים.

להלן רשימת כל השלבים בתהליך ייבוש מצע של סומסום:

  1. בדיקה ראשונית במעבדה – במעבדה אנו בודקים ברחבי הבית היכן ממוקמים כל האזורים הבעייתיים ומתחילים.
  2. תכנון ובנייה של תכנית עבודה של ייבוש מצע הסומסום – הבדיקה שנעשית במעבדה נותנת אינדיקציה כמה מטר צריך לייבש. זאת יודעים לפי המיקום של כל מצע הסומסום. 
  3. ביצוע פעולת הייבוש – אנשי המקצוע מחברים את הציוד שלהם ומתחילים בתהליך של הייבוש.
  4. בדיקת מעבדה נוספת עם תום התהליך – בשלב זה נלקחת דגימה פעם נוספת מהמקומות בהם בוצע תהליך הייבוש. במידה והרמת הלחות מתחת לתקן אז הסתיימה פעולה הייבוש בהצלחה, ובמידה והתוצאה עדיין גבוהה יש צורך להמשיך את התהליך.

מהם היתרונות של שירות זה?

  • ניקוי וייבוש יסודי של כל המקומות בהם יש נזילות.
  • ניקוי ממוקד ומותאם לסוג מצע אחד והוא מצע סומסום.
  • בדיקות המעבדה מספקות אינדיקציה מדויקת לכמות הלחות במים (פרמטר זה קובע האם יש צורך בייבוש או לא).
  • השירות מתבצע ע"י אנשי מקצוע מוסמכים.

למה כדאי לעבוד עם חברת פלמברטק?

פלמבר-טק היא חברה המתמחה בתחומי הנזילות, ייבוש תת ריצפתי ושיקום נזקי מים כבר מעל לעשור. חברתינו מקפידה להשתמש בציוד החדיש והמתקדם ביותר טכנולוגית. 

צוות עובדי החברה הינם הנדסאי בניין שעברו את כל ההכשרות המקצועיות שקיימות. בנוסף לכך, הם מתורגלים בשימוש בכל הציוד הנדרש – גם החדש יותר וגם הישן ביותר.

מאילו שירותי ייבוש של חברת פלמבר-טק תוכלו להנות?

  • תוכלו ליהנות משירותי ייבוש של מצעי חול וסומסום.
  • אנו מספקים גם שירותי שאיבת מים מתחת לרצפה.
  • אנו מייבשים רצפות לאחר הצפה.
  • אנו מטפלים בתקלות הקשורות במים כלואים מתחת לרצפה.

מהם היתרונות בעבודה עם חברת פלמברטק?

  • ניסיון מקצועי מעל 10 שנים.
  • תוכלו ליהנות משירות אדיב, מקצועי ואישי.
  • פלמבר-טק משתמשת בציוד הכי חדיש ומתקדם טכנולוגי.
  • אנו מספיקים את שירותי בעלויות אטרקטיביות.

לסיכום, אם אתם סובלים מנזילות ומחפשים חברה מקצועית שתפתור לכם את הבעיה הזו אחת ולתמיד, חברת פלמבר-טק הינה החברה האידיאלית עבורכם. השאירו את הפרטים שלכם, ונשמח לחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן