זיהוי מים כלואים מתחת לריצוף

  • עליה קפילרית (או בשמה העברי נימיות) הינה תהליך של ספיגת הקירות בנוזלים הכלואים במצע הנמצא מתחת לריצוף ניתן להבחין בכך ע"י גילוי סימני רטיבות בקירות בייחוד באזור הנמצא מעל הפנלים (לא תמיד מופיע הסימן הנ"ל עקב כך שישנם קבלני בניה  המבצעים פעולה מנע ע"י ביצוע טיח דוחה מים באזור הפנלים)
  • שינוי בגוון הרובה אבקה לבנה בין הבלטות. מדובר בעצם על מלחים הצפים מעלה.
  • שינוי בגוון האריחים האריח סופג את המים הכלואים תחתיו ומשנה את הגוון שלו.
  • במקרים שישנו ציפוי פרקט מעל הריצוף יתגלו סימני ריקבון והתנפחות של הפרקט.
  • במקרים שבהם מדובר על אריחי שיש ואבן, הדבר עלול להוביל להיווצרות סדקים והתפוררות של האבן.
  • זיהוי סימני ריקבון באלמנטים מעץ הצמודים לקירות כגון ארונות , משקופי דלתות ,מיטות , שולחנות, שידות ועוד…
  • ריחות רעים של עובש ופטרת בדירה.
  • מידע מקדים על כשל הנדסי או תקלה טכנית בצנרת המים.

הסיכונים העלולים להופיע עקב אי ביצוע הפעולות הנדרשות של ייבוש תת רצפתי

  • עובש פטרת וחיידקים בקירות ובמצע מתחת לריצוף, עקב הלחות הגבוהה הנמצאת בחלל הדירה נוצר תהליך של ריקבון ומצע מצוין להתפתחות חיידקים מזיקים,חשיפה לעובש ורטיבות בבית יכולה להשפיע על בריאותינו, אנחנו נמצאים בבית בממוצע 16 שעות ביום ובגיל צעיר אפילו יותר. לפי דיווחים של חולים הצטברות של עובש יכולה לגרום לזיהום בדרכי הנשימה, אסטמה, אלרגיות שיעול וכאבי גרון.
  • פגיעה ממשית ביסודות המבנה: מבחינה פיזיקלית המים תמיד שואפים לחלחל  לאזור הנמוך ביותר ולכן ללא ביצוע פעולת ייבוש תת רצפתי בבוא העת המים יחלחלו בסדקים המיקרוסקופים הקיימים בתשתית הבטון ויגרמו לתהליך שיתוך (חלודה) בברזל הקונסטרוקטיבי המחזיק את תקרה/רצפת המבנה.
  • פגיעה ממשית בתשתית החשמל במבנה: צנרת החשמל עוברת ב3 אזורים מרכזים
  • בתוך תשתית הבטון (רצפה או תקרה)
  • מתחת למצע המילוי.
  • בתוואי אנכי/ אופקי בקירות הפנימים.

מים וחשמל הם שילוב מסוכן ללא טיפול יעיל ע"י ייבוש תת רצפתי המים עלולים לחלחל לצנרת החשמל ולגרום לנזקים חמורים בתשתית החשמל ולסכנת התחשמלות בדירה.

  • בדירות ישנות שבהם יש צנרת ברזל הצנרת עלולה להחליד ולגרום לזליגת מים מהצנרת ולמילוי המצע התת ריצפתי במים כלואים מתחת לריצוף
  • פגיעה אסתטית בדירה והיווצרות כתמי עובש בקירות ובריצוף
  • ירידת ערך הדירה עקב נזקי מים

חלופות מקבילות לטיפול במים כלואים מתחת לריצוף

  • פירוק ופינוי הריצוף מהדירה, שאיבת המצע הקיים והחלפתו במצע חדש , רכישת אריחי ריצוף חדשים וביצוע עבודות הרכבת הריצוף ע"י רצף מקצועי. 
  • פתיחת אריכים ביחס של 1-8 מ"ר בתקופת שבה הטמפ' הכללית בדירה גבוה ע"י אוורור טבעי או לחליפין הפעלת מיזוג באופן רציף לתקופה העולה על מס חודשים (לפי אחוז תכולת הרטיבות בדירה).

היתרונות של ייבוש תת רצפתי בטכנולוגית פלמבר-טק

  • מחיר FIX וחיסכון אדיר בעלויות- כפי שכל מי שהתנסה בשיפוץ/בניה של מבנה כבר הצליח להבין "אתה יודע אך אתה נכנס אבל את ממש לא יודע איך אתה מסיים" אימרה זו נכונה עקב כך שביצוע פירוק פינוי וריצוף מחדש משלב בתוכו מס בעלי מקצוע וספקים שונים שהמחירים שלהם משתנים לפי תוואי השטח, עלות החומר סוג האריחים ואיכות העבודה  בשיטת הייבוש התת רצפתית של חברת "פלמבר-טק" התשלום נקבע מראש בעלות נמוכה הרבה יותר.
  • ●       ניתן להמשיך להתגורר בנכס – בעוד שבכל אחת מהחלופות בזמן ביצוע העבודה לא נייתן להמשיך בשגרת חיים תקינה בנכס בשייטת הייבוש התת רצפתית של חברת "פלמבר-טק"

ניתן להמשיך בשגרת חיים תקינה לאורך כל זמן הייבוש (חיסכון נוסף בעלויות השיכון בזמן הייבוש)

  • חיסכון בזמן- בעוד שכל אחת מהחלופות יכול לקחת מספר חודשים ע"י שימוש בטכנולוגיית הייבוש של חברת פלמבר-טק זמן הייבוש מתקצר משמעותית לטווח של 1-4 שבועות.
  • התנהלות מול ספק אחד- בעוד שבחלופה של שיפוץ המבנה יש ליצור קשר עם מס קבלנים וספקים בייבוש תת רצפתי ע"י חברת פלמבר-טק כל ההתנהלות היא אך ורק מול חברתנו מתהליך בדיקת אחוז הרטיבות אשר מתבצע בצורה מקצועית ע"י מכשור מתקדם ועד תהליך הייבוש המבוצע בטכנולוגיית ייחודית. 
  • שיקום המבנה- ע"י החלפה התשתית והשתית או פעולת אוורור טבעי/מאולץ אין בטוחה על כך שהמים הספוגים בתשתית המבנה (קירות או תקרות) יתייבשו לחלוטין בשיטת הייבוש התת רצפתי ע"י חברת פלמבר-טק הלקוח מקבל תעודת אחריות על כך שהשתית והקירות ייובשו ועומדים לפי דרישות התקן הישראלי 1629 ותקן 1555/3

כיצד מתבצע תהליך הייבוש התת רצפתי של חברת פלמבר-טק

אנו משתמשים במערכות crm המתקדמות ביותר, ראשית מגיע בודק מטעם חברת פלמבר-טק לבצע סריקה של השטח הנגוע ע"י מד לחות, לאחר מכן הוא מקבל פלט מדויק של האזורים עם האחוז רטיבות/לחות הגבוהים ביותר הבודק ממפה את החלל הרטוב ובוחר באילו מקומות יש למקם את הצנרת יניקה/דחיסה, אינדיקציה נוספת שנכנסת לשיקול היא  תוואי שטח הדירה ,הבודק יחליט למקם את הקידוחים בקוטר 5 ס"מ באזורים סמויים שאינם נראים לעיין ולא מפריעים לשגרת החיים. כגון: מתחת לספא ,מתחת למיטה ,מאחורי ארונות וכו..

את מערכת הייבוש תת ריצפתי יבחר המתקין להתקין באזור מרוחק בחדר נפרד , המכונה מייצרת כמויות קטנות של רעש וחום ,מבדיקה במד אקוסטי עולה שכמות  הדציבלים המופקים ממערכת הייבוש התת רצפתי זהה לזה של מכונת כביסה טיפוסית ובהתקנה מקצועית וחכמה שבה מתייחסים גם ליחס של נק היניקה/דחיסה  וגם לאזור תפעולי בבית נייתן לקיים שגרת חיים אופטימלית בעת ביצוע הייבוש תת ריצפתי

ישנם  שלושה פרמטרים מרכזיים וחשובים שלהם ניתנת התייחסות בעת ביצוע ההתקנה של המומחה מטעם פלמבר-טק

1 . ייבוש מלא של המצע סומסום או חול מתחת לרצפה.

 2. זמן ייבוש קצר ביותר ע"י התקנה חכמה ומקצועית ומכונות עוצמתיות ביותר.

 3. קיום שגרת חיים מלאה ואיכותית  בזמן ייבוש התת רצפתי  .

    ולכן מומלץ לבחור בחברת פלמבר-טק עם ניסיון של אלפי התקנות ומאות בדיקות.

חברת פלמבר-טק מתחייבת לתת מענה מקצועי איכותי ונעים משלב הייעוץ הטלפוני דרך ביצוע ההתקנה לפי 3 הפרמטרים המפורטים מעלה  ועד לפירוק והנפקת דו"ח מסכם עבור הלקוח.

בהצלחה בתהליך מחברת פלמבר-טק (:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן