היתרונות של ייבוש תת רצפתי

ישנם לא מעט בעיות רטיבות הצצות באופן תדיר בהרבה מאד מן המבנים במדינת ישראל.

אך תודות לקדמה ולטכנולוגיה הקיימת  שמייצרת פטנטים שעושים לכולם את החיים הרבה יותר קלים, כעת ניתן למצוא פתרונות גם עבור בעיות רטיבות המצויים ברצפות. ייבוש תת רצפתי  יש הרבה יתרונות  של ייבוש תת רצפתי.

כאשר מים כלואים מתחת לרצפה ישנן 2 שיטות בהם ניתן לייבש מים אלו כגון ייבוש מצע סומסום. לכל אחד מן השיטות הללו יש יתרונות של ייבוש תת רצפתי, ועל כך נרחיב מעט יותר בהמשך מאמר זה 

הדרכים לייבוש תת רצפתי

כאמור ישנם 2 שיטות המטפלות במצבים בהם ישנה רטיבות ברצפות או יותר נכון כאשר מים כלואים מתחת לרצפה. כמובן שלכל אחד מן השיטות הללו יש את היתרונות והחסרונות שלה, אך יחד עם זאת כל שיטה מתאימה עצמה באופן מדויק לבעיה אותה היא אמורה לפתור. לכן חשוב להתאים את השיטה הנכונה לבעיה. הינה כמה מן הדרכים בהם ייבוש תת רצפתי  יכול לייבש מים כלואים מתחת לרצפה:

הדרך הראשונה לייבוש מים  לייבוש תת רצפתי היא בעזרת חול רטוב. כאשר ישנו מצב בו הבית מוצף , ייבוש תת רצפתי בעזרת חול רטוב יכול להועיל בייבוש החול המצוי גם מתחת לרצפות. מתבצע התהליך במספר שלבים כמו לקיחת דגימה מן החול המצוי בתחתית הרצפה בכדי לאמוד את אחוז  הלחות המצוי בו, דגימה זו מתבצעת במעבדה ייעודית. היתרון בשיטת ייבוש זו היא שאין צורך לפרק את המרצפות, אלא מתבצע בעזרת החדרת אוויר חם דרך חורים אותם קודחים ברצפה

דרך נוספת לייבוש מים כלואים מתחת לרצפה  היא על ידי באמצעות ייבוש מצע סומסום. אכן כן לא טעיתם בכיתוב מדובר באחת משיטות הייבוש החדשות של ייבוש רצפה הסובלת מרטיבות בעזרת חול סומסום. כאשר בעבר היה צורך להרים את כל הרצפות, בגדר שיפוץ בבית. כיום עם שיטת ייבוש מצע סומסום פועלת במספר שלבים ובצורה בה ממקדים את תהליך ייבוש הרצפה על ידי איתור מקום הנזילה, כך יודעים כיצד ניתן לפעול בהנחת ייבוש מצע חול סומסום ולהימנע מהוצאות מיותרות של תהליך העבודה

אם תהיתם מאין מגיעים מים הכלואים מתחת לרצפה, אחת הסיבות נובעת מדליפה של אחת הצינורות. כאשר מטפלים באיתור הנזילה חשוב מאד לאחר מכן גם לוודא האם הרטיבות מצויה גם במקומות נוספים סביב לרדיוס של הנזילה ובמקומות נוספים. אם התגלו מים כלואים מתחת לרצפה, אז חשוב מאד לבצע ייבוש תת רצפתי בכדי למנוע בעיות רבות בהמשך השרך כגון נזק למבנה, נזק בריאותי, ונזק למקורות חשמליים

יתרונות של ייבוש תת רצפתי למה חשוב לטפל

במקרה של רטיבות תת רצפתי ייבוש תת רצפתי יפתור את הבעיה, זה מטפל בבעיית הלחות שמצטברת מהרטיבות בקירות ומתחת לרצפת הבית. הנזילות והרטיבות האלה נגמרות בגלל מספר סיבות: איטום ישן, בעיה במזגנים ובצנרת הבית.

לפני תחילת הייבוש רצוי להביא בעל מקצוע שימצא את הנזילה ויפתור את הבעיה על ידי תיקון תשתיות הניזוקות. תהליך הייבוש מתבצע על ידי חיבור למכונה ברמה מתקדמת אשר שואבת את הלחות ומטפלת באזור הפגוע.

לפני הכל הבעיה היא קוסמטית ואסתטית,  הרטיבות יוצרת נזקים בקירות כגון: בועות, שינוי בצבע הקיר ועובש לא בריא.

בנוסף הרטיבות הורסת את היסודות של הבניין וגורמת להיחלשותו, דבר שבהחלט מסכן את כל דיירי הבניין

הצוות של פלמבר-טק מגיע לבית  שקיימת בו רטיבות, מבצעים בדיקה לרמת הלחות הקיימת מתחת לריצוף ומה הכמות שהמכונה צריכה לשאוב, ככל שהטיפול בבעיה הוא מדויק יותר ככה הבעיה לא תחזור על עצמה.

במידה והטיפול לא נעשה כמו שצריך הבעיה בהחלט תחזור על עצמה ואף באופן חמור יותר. המכשירים שפלמבר-טק משתמשים בהם הם מהמתקדמים בארץ וגם במכשיר קיים חומר אנטיבקטריאלי אשר קוטל גם את החיידקים המצטברים בעקבות הרטיבות ומנקה את האזורים הפגועים.

תהליך הייבוש לוקח מספר ימים אבל אלה הם היתרונות של ייבוש תת רצפתי  אין ולא יהיה צורך בשיפוץ כללי להוצאת הריצוף, הוצאת החול מהקרקע, הוצאת הרהיטים מהבית ומעבר דירה.

המכונה היא שקטה ואינה מפריעה כלל למחייה בבית בזמן שהיא עובדת, אפשר לכבות אותה בזמן השינה על מנת לקבל שקט מוחלט ולהדליק אותה שוב בבוקר. פעולות אלה בהחלט עדיפות על שיפוץ כללי.

סיכום דבר

אם התגלה בביתכם בעיית רטיבות של מים כלואים מתחת לרצפה, אתם חייבים לפעול במהירות המרבית בכדי למנוע נזקים נוספים בדירה שלכם ובמבנה בכלל, כמו גם בעיות בריאותיות העלולות להתעורר אם לא תפעלו בכדי לטפל בבעיה זו.

הבשורה המשמחת היא שכיום אתם יכולים לבצע ייבוש תת רצפתי בעזרת 2 שיטות ייבוש החוסכות כאבי ראש של הרמת הרצפות והיא לא פחות מתהליך שיפוץ.

כיום ניתן לחסוך מאד בעליות בתהליך שמתרחש בכמה נקודות כמו בדיקת רמת אחוז הלחות והרטיבות הקיימת מתחת לרצפות וזאת כאמור מבלי להרים את הרצפות, כאשר תהליך הייבוש עצמו גם מתבצע נקודתית ללא צורך בהרמת כל הרצפות.

מוזמנים להיכנס לאתר חברת פלמבר-טק חברה המבצעת במומחיות רבה איתור נזילות תת רצפתי בשיטות טכנולוגיות מתקדמות.

לוגו פלמבר טק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן