היתרונות של ייבוש תת רצפתי

ייבוש תת רצפתי הוא דרך מצוינת כדי לייבש כל משטח רטוב במהירות ובקלות. במאמר זה נדון ב 5 היתרונות העיקריים של ייבוש תת רצפתי כדי שתוכלו להחליט אם זו האפשרות המתאימה לכם.בבתים רבים יש צנרת שעוברת מתחת לריצוף. זה יכול להיות בסלון, במטבח, בחדר השינה, בחדר העבודה ולמעשה בכל מקום בבית. בכל צנרת באשר היא יכול להופיע בשלב כזה או אחר סדקים ונזילות של מים. סדקים ונזילות אלה הינם הגורמים לרטיבות הנמצאת מתחת לריצוף. מצב זה מאוד מאתגר להתמודדות ואף מהווה בעיה שאסור להתעלם ממנה ומחייבת התמודדות מיידית. יש דרכים שונות לייבוש של רטיבות מתחת לריצוף, כאשר בשנים האחרונות הנושא של ייבוש מצע סומסום שמוכר גם כתת רצפתי הפך להיות הנפוץ והיעיל ביותר. אם אתם שואלים את עצמכם למה אנו ממליצים ועובדים דווקא על פי שיטה זו, המשיכו לקרוא – אספנו עבורכם את כל היתרונות הקיימים בשיטת ייבוש תת רצפתי.

מה זה ייבוש תת רצפתיייבוש תת רצפתי זוהי שיטת ייבוש חדשנית אשר מאפשרת לבצע ייבוש לרטיבות שנמצאת מתחת לריצוף, כל זאת מבלי שיש צורך להרים או לשבור את הבלטות. אם בעבר היה נהוג להרים בלטות שלעיתים נשברו ואת האזורים בהם הייתה רטיבות להשאיר חשופים, שכן מרבית המצע היה מצע חול והיה צורך לבצע ייבוש חול רטוב טרם הסגירה, היום במקרים של רטיבות הכל הרבה יותר מתקדם, מתוחכם, נקי ופשוט.

5 יתרונות של ייבוש תת רצפתיייבוש תת רצפתי צובר פופולריות כדרך חסכונית ויעילה לייבוש משטחים רטובים. ניתן להשתמש בו הן בנכסי מגורים והן בנכסים מסחריים, והוא מציע מגוון יתרונות. להלן חמישה יתרונות של שימוש בייבוש תת רצפתי:

  1. תהליך ייבוש מהיר יותר: ייבוש תת רצפתי מהיר בהרבה משיטות מסורתיות כמו ייבוש אוויר או מסיר לחות, שיכולות לקחת ימים ואפילו שבועות עד שהן מייבשות משטח רטוב.
  2. עלויות אנרגיה נמוכות יותר: ייבוש תת רצפתי דורש פחות אנרגיה משיטות אחרות, וכתוצאה מכך חשבונות החשמל נמוכים יותר לבעלי בתים ולעסקים כאחד.
  3. איכות אוויר משופרת: ייבוש תת רצפתי עוזר לשפר את איכות האוויר בתוך הבית על ידי הפחתת רמות הלחות ומניעת צמיחת עובש וטחב.
  4. סיכון מופחת לנזק: על ידי סילוק רטיבות במהירות, ייבוש תת רצפתי מפחית את הסיכון לנזק שנגרם מחדירת מים לקירות, תקרות ורצפות.
  5. בטיחות מוגברת
  6. בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

איך מתבצע תהליך ייבוש תת רצפתיתהליך של ייבוש בצורה כזו מוכר גם בשם ייבוש מצע סומסום ומדובר למעשה בדרך ייבוש בה אין צורך להרים בלטות ולחשוף את המצע מתחת, שכן מבצעים חתכים קטנים בריצוף באזורים בלתי נראים ומאותם אזורים לוקחים דגימות של המצע.  אחר כך עושים לו בדיקת מעבדה כדי לדעת את רמת הרטיבות שלו, ואז מבצעים תהליך ייבוש מיוחד. רק לאחר שמבצעים בדיקת רטיבות נוספת שעומדת בתקנים סוגרים את הכל ותהליך הייבוש מסתיים. מבצעים קידוח כוס יהלום איכותי באזורים נסתרים כגון מתחת למיטות מאחורי ארונות שידות ועוד. לאחר מכן ניתן לסגור את הקידוחים ע"י המקצוענים של פלמבר טק ע"י החזרת טבעת הקידוח למקומה וליטוש התפר ע"י דבק ייחודי אשר מותאם לאריח הנקדח.

לסיכום – היתרונות הטכניים בעבודה בשיטה זולייבוש תת רצפתי יש הרבה מאוד יתרונות שהפכו אותו להיות דרך הייבוש המועדפת על אנשים ואנשי מקצוע רבים כמו חברת פלמבר-טק. אחד היתרונות הבולטים זה שאין צורך להרים בלטות ולהשאיר את המצע חשוף לתקופה של כמה ימים טובים כפי שהיה בעבר כאשר ייבוש חול רטוב התבצע באוויר הפתוח והקצב היה תלוי גם במזג האוויר. ייבוש בצורה כזו חוסך את הצורך להרים בלטות מה שלעיתים גורם לשבירתן ולמצב בו לא תמיד אפשר למצוא בלטות זהות מה שיוצר אי סדר וחוסר אחידות במראה שיכול להוביל לצורך להחליף את כל הריצוף.

חברת פלמבר-טק מומחית באיתור וייבוש נזקי מים הן בנכסים פרטיים והן במבנים ציבוריים. אנו נמצאים בתחום כבר למעלה מ10 שנים ועושים את עבודתנו באופן מקצועי כך שכל לקוחותינו תמיד יוצאים מרוצים. אם אתם מחפשים דרך יעילה להגן על ביתכם מפני נזקי מים, פנו אלינו ונציג יחזור אליכם לגבי שירותי ייבוש תת רצפתי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן