איך מתמודדים עם מים כלואים מתחת לרצפה

כולנו משתמשים כל הזמן במים וזהו דבר פשוט שאנו לוקחים כמובן מאליו כל יום. המים זורמים בכל הבתים ודרך הבתים, המשרדים שלנו והם מקיפים אותנו כל הזמן. לא עולה בדעתנו שחלק מהמים מסביבנו כלואים מתחת לריצוף או גרוע מכך, מתחת לספה שלנו. מצבים כאלה יכולים לקרות בכל נכס, פרטי או ציבורי, ולכן יש לדאוג לייבוש תת רצפתי. 

מהם הגורמים השכיחים ביותר למים לכודים?

הגורמים השכיחים ביותר למים שנלכדו מתחת לריצוף הם עיבוי או נזילות מצינורות או מתקנים, במיוחד במבנים ובתים ישנים. ניקוי עודפי מים יכול להיות קשה ומסוכן ללא ציוד מתאים או ידע כיצד להשתמש בהם כראוי.

בגלל שהמים זורמים בין הקירות שלנו בתוך צינורות, במקרה של פיצוץ צנרת יכולה להיווצר רטיבות בקירות או מתחת לרצפה עליה אנו דורכים. דבר כזה יכול ליצור נזקים רבים גם לנכס עצמו וגם לבריאות שלנו.

כדי למנוע את זה, כדאי להשקיע בייבוש תת רצפתי בעזרת מסיר לחות אם הוא עדיין לא בבית. מסיר לחות מסירים לחות מהאוויר שאחרת תוביל לעיבוי על משטחים והם מסייעים במניעת בעיות חמורות יותר כמו צמיחת עובש וריקבון עץ.

שאיבת מים מתחת לריצוף

מים כלואים מתחת לרצפה – רק בעזרת המומחים

כולנו חווינו מים כלואים מתחת לריצוף. לעתים קרובות זה מהווה אי נוחות עצומה. דבר זה יכול גם לגרום לנזק לבית שלכם אם לא מטפלים בו כראוי.

הסיבה השכיחה ביותר למים שנלכדים מתחת לריצוף נובעת מצנרת לקויה או רצפות רטובות שהושארו ללא השגחה במשך תקופה ממושכת. 

כאשר אתם מבחינים או חושדים שיש מים כלואים מתחת למשטח הרצפה, עליכם לנסות לקבוע ולמצוא את הסיבה והמקור לכך ולנקוט בצעדים לקראת הסרתם. אם אינך מצליח לזהות מה גורם לבעיה, התקשרו לפלמברטר שיוכל לעזור לתקן זאת עבורכם. אל תשאירו את זה ככה רק כי אתם מצליחים לחיות עם זה בשלום ואל תדחו את זה לעוד שבוע או שבועיים – עשו משהו עכשיו ופעלו על מנת לפתור את הבעיה הזו מיידית.

לעתים קרובות אנו חושבים על ריצוף כמו על משהו המספק משטח מוצק וללא הפרעה. עם זאת, יש לו בעיות משלו. כאשר מניחים רהיטים על גבי הריצוף, מים הנלכדים מתחת לריצוף עלולים לגרום לעובש לגדול ולהתפשט.

מים הנלכדים מתחת לריצוף עלולים לגרום לעובש לגדול ולהתפשט.

כאשר הקרקע נמוכה מדי, מים יכולים לחלחל דרך הקרקע ולהיכלא. מה שיכול לגרום לנזק יקר מאוד.

מים שנלכדו מתחת לריצוף עלולים להפוך לעובש, טחב ופטריות. מסיבה זו, על בעלי בתים לנקוט באמצעי מניעה כדי למנוע מהבעיה להחמיר.

נזילת מים

ישנן סיבות רבות לשקול לטפל בבעיית מים כלואים מתחת לריצוף.

1) מים כלואים הם מפגע סביבתי ועלולים לגרום נזק לרכוש ולבריאות שלכם.

2) ניקוי מים כלואים מתחת לריצוף יכול להיות די גוזל זמן מה שאומר שזה ייקח הרבה זמן וכסף.

3) גם במקרה זה הסיכון לעובש וטחב גבוה מאוד.

אם זיהיתם בעיה מסוג זה אצלכם בבית אל תהססו להרים טלפון או להשאיר פרטים, אנו בחברת פלמבר טק יודעים כיצד לפתור בעיות מסוג זה בצורה הכי מקצועית, זריזה ואמינה. השיטות שלנו יתנו לכם שקט ופתרון ארוך טווח. 

חברת פלמרטק מתמחה בכל הקשור לבעיות נזילה ורטיבות תת רצפתית, אנו קיימים מעל ל10 שנים ויש לנו צוות מומחים שיודע כיצד לפתור כל בעיה שנוצרה לכם בבית. אנו ממליצים לכם לא לחכות עם זה עוד הרבה זמן, טפלו בזה מיידי כי בעיות רטיבות לעולם לא הופכות לקלות יותר במקרה של הזנחה אלא רק מחמירות. ככל שתחכו יותר זמן כך העבודה תהיה ארוכה יותר ויקרה יותר. עשו לעצמכם טובה, טפלו בבעיה הזו כבר עכשיו!

 למידע נוסף פנו עוד היום לחברת פלמבר טק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן