איך מטפלים בחול רטוב מתחת לרצפה?

איך מטפלים בחול רטוב מתחת לרצפה? פתרונות של ייבוש תת רצפתי מוצעים כיום ומאפשרים מניעת נזקי עובש, שעלולים להיות מסוכנים. 

?ממה נגרם חול רטוב מתחת לרצפה

מתחת לרצפת הבית שלנו מצוי חול, שתחתיו עוברים צינורות – מערכת האינסטלציה של ביתנו. בעיות במערכת הצנרת עלולות לגרום לשלל תופעות מידיות ולא נעימות: הצפה, אי אספקת מים, נזק למערכת החשמל וגם הרטבה של החול התת רצפתי שלנו.

?מהן הסכנות של חול רטוב מתחת לרצפה

חול רטוב הוא משטח חמים ולח – כר פורה להתפתחותו של עובש. 

?מהו עובש 

עובש הוא פטרייה המכסה שטחים ומקומות מסוימים בבית עקב רטיבות שנגרמת, מדובר בפטרייה אשר מכסה שטחים בצורה שונה ובמקומות שונים וכך גם על קירות, מקלחות, רובה, ריצוף, ארונות, בתקרה, ברצפה וכדומה. עובש הוא שם כללי למשפחת ענק של פטריות, הכוללת אלפי זנים. אלו הם יצורים חיים, הדומים לצמחים באופן ההתרבות שלהם אך נבדלים מהם בתהליכים אחרים. עובש מתקיים ומתרבה על משטחים לחים שהטמפרטורה בהם גבוהה מ-4 מעלות.  במקפיא הביתי שלנו לא ייווצר עובש, אבל בחול הרטוב שתחת הרצפה דווקא כן.

לחות ורטיבות הם הסיבה העיקרית לעובש על הקירות בתקרות או על משטחים שונים. העובש יופיע בדרך כלל בחדרים רטובים, אך יש מצבים מסוימים שהעובש יגרם בשל כשלים בבניה או ליקויים וכשלים כמו פיצוץ בצינורות, בעיות של איטום הגורמות למים לחלחל ובעיות רטיבות אשר הן סיבה המרכזית היום להופעת עובש בביתנו, חשוב מאוד לפתור באופן מידי את בעיית העובש בביתנו אשר גורמת לבעיות בריאותיות חמורות חשוב לזכור שאסור לחיות בבית עם מצב של רטיבות ועובש, מצב כזה הוא סכנה בריאותית לכלל הבית ונזק בלתי הפיך לרהיטים ותשתיות הבית כולו, לעובש יש מצב התפשטות רחב והוא לא עוצר אלה עוטף את האזור כולו לכן חשוב מאוד לבצע ייבוש חול במצב כזה.

?כיצד עובש מזיק לבריאות שלנו

לחות בבית בו אנו גרים או במבנה הבית יוצרת עובש שמשפיע על מערכת הנשימה שלנו וגורם לתגובות אלרגיות קשות בעור האדם, במקרים מסוימים חשיפה שהיא גדולה לעובש יוצרת השפעות נוירולוגיות ובמקרה קיצון גורמת למוות. במצב בו קיימת רטיבות תת רצפתי שירות של ייבוש תת  רצפתי הכרחי עד מאוד וכך גם מועיל לבריאות שלנו ושל בני הבית כולו. חשוב מאוד להימנע ממצב שאנחנו מביאים את הרטיבות למצב שהוא בלתי הפיך לכן ברגע שאתם נתקלים בבעיה חשוב מאוד לפתור אותה באופן מיידי לפני שיהיה מצב קיצוני ובעייתי בביתכם.

עובש מפיק אנרגיה מהסביבה בתהליך מורכב, שכולל הפרשת רעלנים. רעלנים אלו הם קטלניים עבור אורגניזמים מסוימים (למשל, פירות וירקות) ומזיקים עבור אחרים (למשל, בני אדם ובע"ח). בנוסף לנזק שנגרם ע"י הרעלנים, סכנה עיקרית נשקפת מהעובש בהיותו כר פורה למגוון חיידקים וזיהומים. מלבד זאת, נבגי העובש הם חברים טובים של קדריות האבק, שילוב שהוא אסון למערכת הנשימה שלנו

?למי עובש מסוכן במיוחד

כפי שאמרנו, כל אדם שחי בסביבה של עובש נתון בסיכון גבוה יותר למחלות זיהומיות וקשיים בדרכי הנשימה. אך מי שנמצא בקבוצות הסיכון הבאות צריך להיזהר במיוחד:

  • חולים במחלות נשימה כמו אסתמה, סיסטיק פיברוזיס, דלקת כרונית של הריאות ועוד
  • חולים במחלות אלרגיות ואוטואימוניות, כמו אסתמה של העור (אטופיק דרמטיטיס)
  • חולים שמערכת החיסון שלהם מדוכאת, כמו מושתלי איברים ומטופלים בכימותרפיה

פתרונות למיגור עובש שנוצר מתחת לרצפה

כדי להיפטר מעובש שמקורו תת רצפתי, לא מספיק לנגב את הרצפה בסמרטוטים או לפתוח את האריחים ולחכות שיתייבש  גם לא עם מכשירי ייבוש ויש צורך מידי בייבוש החול תת רצפתי מעמיק ונקודתי מאוד אשר פותר את הבעיה לצמיתות, ייבוש של חול רטוב מומלץ עד מאוד ולכן לא כדאי לחכות שהנזקים יופיעו והמצב יהיה בלתי הפיך, ובכל מקרה של בעיות בצנרת ובמיוחד הצפה חשוב להזמין שירות של ייבוש רצפה אחרי הצפה שיפתור לכם את הבעיה שנגרמה בביתכם לצמיתות וכך תוכלו לשכוח מבעיות הבריאות או הסיכון שזה יכול להוות לבני הבית ובעיקר לילדים.

חשוב מאוד לפתור את הבעיה בצורה המהירה ביותר וזה בדיוק מה שמציע השירות של ייבוש רצפה אחרי הצפה כלשהי או רטיבות החול, שירות כזה ימצא את הרטיבות בביתכם בצורה מדויקת על ידי מכונה מיוחדת שמאתרת את הבעיה בצורה מהירה ותדע לפעול בהתאם לגודל הבעיה מה שיגרום לכם לשקט נפשי  שירות זה יפעל בצורה מאוד נקייה ואחידה ולא תצרוך בפתיחת אריחים בכל הבית על מנת למצוא את הבעיה.

ניתן יהיה למצוא את הבעיה בעזרת מכשיר מיוחד אשר עוזר למקד את הפתרון בדיוק בנקודה הבעייתית ולפתור אותה ממש באותו הרגע. הייבוש מתבצע בצורה נקייה ומהירה והייבוש מתבצע עד 10 ימים ואתם יכולים לשכוח מהבעיה לתמיד, זהו נחשב מצב אידיאלי לפתרון הבעיה בבית שלכם, לכן

פנייה לשירות של ייבוש רצפתי הוא הכרחי מאוד וחשוב מאוד לבצע אותו ברגע של גילוי הבעיה. צרו קשר באתר הבית שלנו ונפתור לכם את הבעיה במידית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן